Tuesday, July 22, 2014

Setelah sekian lamanya aku tidak bersukan...

Mari membina badan...bukan seperti Sazali Samad...bukan juga seperti Malek Nor..haaaa....bina badan seperti siapa ya?? ha ha ha... aku...haruslah seperti aku...

Terkadang berfikir...adakah setelah sekian lama tidak bersukan akan jadi seperti 'aku'?? hehehe...tidak...siapa cakap??. Jadi aku pun buat kajian balik...kenapa dan apa puncanya aku jadi sebegini?heee...alaaa...comel juga.. :) <perasan kejap/sedapkan hati sendiri>

1. Mungkin kerana aku sibuk dengan 'kerja sekolah' aku...
2. Mungkin kerana aku selalu berjaga malam "stay back maaa"
3. Mungkin kerana aku terlalu letih...
4. Mungkin kerana 'AKU MAKAN BANYAK'

Alasan yang keempat sangat kukuh... apabila fizikal dan mental aku letih...semua aku nak ngap... tambah2 bila dapat yang free...perggghhh...lagi best yang tu..kuihkuihkuih....

Haaaa.... bulan-bulan puasa ni lagi lah...exercise di dapur bersama puan ruhana tercinta...ngeee..jom la join...konpem kuruihhh...


Salam Ramadhan Karim...

No comments:

Post a Comment